דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השתלת שיניים ביום אחד - פלאי הטכנולוגיה 

מאת    [ 14/01/2011 ]

מילים במאמר: 442   [ נצפה 3211 פעמים ]

השתלת שיניים ביום אחד - פלאי הטכנולוגיה

 

עם השנים מצב השיניים של רוב בני האדם הולך ומתדרדר, אלא אם כן מדובר במקרה גנטי יוצא דופן שמותיר את השינים שלנו בריאות ולבנות. ברוב המקרים, התהליך הוא די דומה: שיניים ראשונות צומחות, בהמשך נושרות שיני החלב, השיניים הקבועות חזקות מאוד, אך אנחנו הורסים אותן באופן שיטתי על ידי אכילת מזונות לא בריאים, פחמימות פשוטות, ממתקים, מזון מעובד ומתועש, צבעי מאכל וכדומה. הסיבה הנוספת היא אי שמירה על היגיינת פה כמו צחצוח שיניים תדיר, שימוש בחוט דנטאלי, שטיפות פה והימנעות מביקור תקופתי קבוע אצל רופא שיניים.

בנסיבות אלה, השיניים מתחילת לצבור עששת, ולהירקב. במקרה הטוב עושים סתימה, ובמקרים הפחות טובים, תגיעו לטיפול שורש או לעקירת השן. במקום שן יישאר חלל שלא רק שנראה נורא מבחינה אסתטית אלא מבחינה פונקציונאלית תתקשו לאכול כמו שצריך וגם השיניים השכנות ייפגעו. 

השתלת שיניים ביום אחד: הדרך הקלה

אם בעבר היינו משלימים עם העובדה כי השיניים שנעקרו היו ואינם, היום התמונה שונה, כשיון שהמודעות גדולה יותר ועם השנים פותחו שיטות נהדרות למלא את החסר. השיטה המוכר ת ביותר היא השתלת שיניים. טיפול בו מתמחים רופאים רבים, המודעות לכך גדלה, וכיום מטופלים רבים עוברים השתלת שיניים ומקבלים מראה נהדר. אפשר לסיים עם הלבנת שיניים.

למי מתאימה השתלת שיניים ?

כל מי שסובל ממחסור בשן אחת או יותר יכול ללכת על השתלת שיניים. עם זאת, יש מספר כללים להצלחת הטיפול ובכלל לגשת לתהליך זה. ראשית, המטופל יהיה במצב בריאותי טוב ולא לוקה במחלה כרונית מסוכנת כמו סוכרת ומחלות כשל חיסוני.

השתלת שיניים היא לא המצאה חדשנית ומשתמשים בשיטה זו כבר שנים רבות, אבל הנושא הולך ומתפתח וצומח וכך גם החומרים בהם משתמשים לצורך השן וההשתלה. עד כדי כך מפתח, שהיום ניתן לבצע השתלת שיניים ביום אחד, ולחסוך טרטור והרבה ימי עבודה. עם זאת יש לתור אחר המומחים להשתלה ביום אחד. אחרי הכל לא מדובר ב הלבנת שיניים או בתהליך פשוט אחר. כאן מדובר בכירורגיה

 

איך עושים את זה

לפני כל השתלת שיניים, כל הפה נבחן, רואים אם יש דלקות, מה מצבן של החניכיים, האם הן חזקות דיין כדי לקלוט שיניים חדשות. עושים רנטגן  ומכינים תוכנית השתלה.

מדובר בניתוח בו נחשפות עצמות הלסת, מבוצע קידוח ולתוכו מוברג שתל. רק לאחר מספר חודשים – תלוי איך נקלט השתל, חושפים אותם ומחברים מבנה. בסוף מרכיבים כתר על שתל השן.  

השתלת שיניים ביום אחד מאפשרת לסיים את עיקר פעולות ההשתלה של כל הלסת ביום אחד בלבד (במקרים שהמטופל מתאים). קצב ההשתלות המהיר מתאפשר כיון שאין צורך בחיתוך החניכיים,  או בהרמת הסינוסים, בהשתלת עצם או בביצוע תפרים.

בהצלחה

 

צורי תדהר מנהל התוכן בלוח דרושים VideoJob ואתר שן בינה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב